Att få inspiration

Det härliga med inspiration är att man kan få det av precis vad som helst, människor, djur, väder, föremål eller bara en händelse eller någon liten detalj och varför inte mat eller kultur?
Jag har som så många andra blivit lite besatt av podcast, nu i kväll när jag tog en härlig power walk med mammas hund lyssnade jag på P1 sommarpratarna och turen hade fallit på Lutfi Kolgjini (travtränare).
 
Och jag säger bara SHIT vilken enormt härligt gripande och peppande prat, nu har jag själv arbetat med hästar och var under en period när jag var mindre även med som hästskötare på min pappas kusins trav hästar vilket kanske gjorde att jag fick lite extra rysningar på vissa ställen. Men jag tycker verkligen ALLA borde lysna på det. SHIT
Klicka på bilden och lyssna, eller på itunes (android tror jag man kan ladda hem en app och lyssna med)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madebysm.blogg.se

Sarah Matsson 27 år gammal har jag nu medans min son fortfarande är liten, tagit tag i min karriär och satt mig i skolbänken. Om 2 år kan jag svänga mig med den härliga titeln visual merchandaiser / butikskommunikatör. Jag har insett att det finns väldigt dåligt med bra inspirations bloggar i sverige om just det ämnet. Min tanke och förhoppning med den här bloggen är att samla det vi gör och lär oss i skolan blanda det med inspiration ideér och saker jag gör om hemma.

RSS 2.0