härliga inspirerande andra

När jag kommer hem efter en hel dag i skolan/jobbet är det första jag gör att dra av mig alla kläder och på med slitna gammla mjukisar, upp med håret i en knut och gärna av med allt smink. Hinner nästan inte komma igenom dörren, kan till och med sitta och längta i bilen på vägen hem. Är det bara jag, men känns inte kläderna nästan obehagliga i slutet på dagen när man är lite trött och hungrig??
 
här kommer en liten lista på mina absoluta favorit inspirations bloggar
 
I do windows - skrivs av en VM lärare i san fransisco, tyvärr lite dålig uppdate på sista tiden
 
The window display blog - skrivs av Kaisa i london som jobbar som VM och vill dela med sig av Londons fantastiska skyltningar till oss som inte kan besöka London själva.
 
Trendenser- behöver kanske inte så mycket presentation? härlig inspiration och tips
 
Qreate - Maliin stoor, en fantastisk blogg som jag följt till och från lääänge som nu även är en av mina lärare i butikskommunikation/exponering, hur fantastiskt är inte det??
 
Men älskar man som jag att göra om och tillverka egna möbler (och annat med för den delen) har jag genom pinterest, JA beroende. Hittat den här underbara DIY (gör det själv) bloggen....kolla bara in dom här bilderna?
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madebysm.blogg.se

Sarah Matsson 27 år gammal har jag nu medans min son fortfarande är liten, tagit tag i min karriär och satt mig i skolbänken. Om 2 år kan jag svänga mig med den härliga titeln visual merchandaiser / butikskommunikatör. Jag har insett att det finns väldigt dåligt med bra inspirations bloggar i sverige om just det ämnet. Min tanke och förhoppning med den här bloggen är att samla det vi gör och lär oss i skolan blanda det med inspiration ideér och saker jag gör om hemma.

RSS 2.0