onsdag 12-09-12

God morgon alla härliga, vi sov nästan till 7. Det räknas helt som sovmorgon för en småbarns morsa. så vad händer idag ?

Själv har vi en lugn morgon, efter lunch har vi LIA information med dom som går år 2 som butikskommunikatörer. LIA = lärande i arbete alltså som praktik nästan. Till våren har vi 2 LIA perioder och det börjar bli dax att hitta plats iaf till den första.

Man måste vara lite taktisk med tror jag, jag vill när jag är klar jobba i butik, gärna en kedja med större utvecklings möjligheter. Och som sen finns i Norrköping/linköping eftersom vi återvänder dit så fort jag är klar.
Så vad har vi då? Åhlens, h&m, IKEA, Stadium,Gina Tricot.... vet ni andra något bra ställe??



Kommentarer
myms (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

hm, finns mycket att välja bland :O Men ta något som är bra rent taktiskt (eller vad det heter haha) samtidigt som det är något du är genuint intresserad av så blir det nog awesome :D

2012-09-12 @ 09:21:41
URL: http://mymic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madebysm.blogg.se

Sarah Matsson 27 år gammal har jag nu medans min son fortfarande är liten, tagit tag i min karriär och satt mig i skolbänken. Om 2 år kan jag svänga mig med den härliga titeln visual merchandaiser / butikskommunikatör. Jag har insett att det finns väldigt dåligt med bra inspirations bloggar i sverige om just det ämnet. Min tanke och förhoppning med den här bloggen är att samla det vi gör och lär oss i skolan blanda det med inspiration ideér och saker jag gör om hemma.

RSS 2.0