Härliga lördag

Har min sambo (även om vi just nu är särbo på veckorna) med barn här i helgen, dagen har gått fort med besök på lekland lunch på mc donalds hund promenad och stekning av pannkakor.

Nu sover snart den minsta och vi andra kollar in körslaget, faktiskt ett av få program jag tittar på. Hinner inte riktigt med tv tittande känns det som. Men körslaget är kul, se hur dom sätter i hop sin kör hur dom stylas vilken stil dom har, jag är väl lite nördig antar jag men det är som att komponera ihop ett skylt fönster eller ett tema bord eller... Ja vad som helst

Vilka hejar ni på?
Trevlig lördag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

madebysm.blogg.se

Sarah Matsson 27 år gammal har jag nu medans min son fortfarande är liten, tagit tag i min karriär och satt mig i skolbänken. Om 2 år kan jag svänga mig med den härliga titeln visual merchandaiser / butikskommunikatör. Jag har insett att det finns väldigt dåligt med bra inspirations bloggar i sverige om just det ämnet. Min tanke och förhoppning med den här bloggen är att samla det vi gör och lär oss i skolan blanda det med inspiration ideér och saker jag gör om hemma.

RSS 2.0